(
...Μες στο κλειστό δωμάτιο υπάρχουν όλα
αν έχεις μάτια να τα δεις, αν έχεις χέρια να τ' αγγίξεις
μπορείς να βρεις κλειδί να ξεκλειδώσεις τη σιωπή τους
αρκεί να πας, ολάνοιχτος, γυρεύοντάς τα...)


Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Συνέντευξη του Χάρη Κατσιμίχα στην Athens Voice - 18/03/2010

Η συνέντευξη που έδωσε ο Χάρης στην Κατερίνα Παναγοπούλου αποτελεί την πρώτη επίσημη τοποθέτηση του Χάρη μετά από την περίφημη συναυλία που είχε παραχωρήσει ο ίδιος στο 60ο τεύχος τους Διφώνου (όπου μεταξύ άλλων γνωστοποίησε το τέλος της κοινής πορείας των αδερφών Κατσιμίχα) σχετικά με το συγκρότημα, τους συναδέλφους του, την μουσική, τις συναυλίες που έδωσε μετά απο 10 χρόνια μαζί με τον Πάνο και την πολιτική.


 Στην τελευταία συνέντευξή σου πριν 10 χρόνια στο «Δίφωνο», είχες πει «έχω μπερδευτεί, χρειάζομαι χρόνο για να ξαναβρώ τον εαυτό μου». Τα δύο χρόνια ήταν ο χρόνος που χρειάστηκες;

Όχι, αυτά τα δύο χρόνια τα ήθελα απλά για να κοιμάμαι! Τα επόμενα δύο ταξίδεψα. Έπαιρνα λεωφορεία και πήγαινα σε πόλεις της επαρχίας που είχα δει τόσες φορές, αλλά στα γρήγορα, λόγω των περιοδειών. Λίγο λίγο άρχισα να ξαναβρίσκω το ρομαντισμό που είχα χάσει. Είχα καταντήσει ένα κυνικό γουρούνι… κυνικό γουρούνι, καλά το είπα. Και ξαναβρήκα τον εαυτό μου. Εμένα δεν ήταν αυτό το όνειρό μου. Το όνειρό μου ήταν μέσα από τη μουσική να γίνω καλύτερος άνθρωπος. Όταν κατάντησα αυτό που είπα, το ’κοψα.

...


Μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την συνέντευξη στο site της Athens Voice:

http://www.athensvoice.gr/the-paper/article/294/το-μέσα-μάτι-βλέπει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου